Podvozek
26. 12. 2009
Tato Honda se již v serii a v té době blýskla svým revolučním vyřešením náprav. Model EG6 (vti) měl samozřejmě zesílené části podvozku oproti svým slabším sestřičkám. Stejně tak je zadní náprava osazena kotoučovými brzdami. musím však přiznat, že brzdy by mohly být více výkonné. Při takovém výkonu a hmotnosti vozidla okolo 1200kg mám rád jistotu v brzdách. Na mém civicu jsou přední kotouče drážkované kotouče brembo a destičky ATE. Stále je však brzdný systém vcelku slabý a chystám určitě lepší sadu kotoučů a destiček. V tomto odvětví se nevyplácí kupovat levné kotouče které se tváří že brzdí, ale při tom jejich dírky a drážky naopak škodí brzdnému účinku díky menší brzdné ploše. Drážky a dírky jsou vhodné pro špičkové brzdy třeba na okruh. Avšak jejich cena nebývá níže než 15 000,-kč. Abych se vrátil k mému podvozku, zde byly použity tlumiče Kayaba a tvrdší sport. pružiny. Celkově všechny silentbloky na nápravách jsou z polyuretanu a jsou tedy tvrdší. Auto je snížené mírně do klínu, vepředu o 5cm a vzadu o 3cm. V zatáčkách na pěkném povrchu má auto opravdu málo konkurentů, kteří běžně jezdí na silnicích. Tam je určitá opora pro bezpečnou jízdu. Dopředu víte, že když pojedete normálně tak projedete každou zatáčku aniž by se vám rozbušilo srdce. Auto je opravdu stabilní a podrží pěkně stopu. Avšak není radno zkoušet nějaké meze, kam až se auto dostane, kde až je hranice přetočení, auto je lehké a poskakuje na nerovnostech díky svému odpružení. Je tedy velice jednoduché ho dostat do smyku, ale dostat ho zpět už není tak jednoduché, na nějaké contra už není ani čas, jde to vše velice rychle.
Náhledy fotografií ze složky Podvozek
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář